To mutch...

Så himmla trött och lite små förkyld! Måste verkligen gå och lägga mig tidigt ikväll!

Vet inte hur jag ska orka med? eller om jag kommer att orka med den här helgen? Min syster Alexandra fyller 21år på måndag och det ska firas med släckten på lördag! och sen fyller Lilla A 7år på Söndag och det ska också firas på Lördag (kalas är iaf på dagen) Sen ska en annan kompis fira sin födelsedag på Lördag:S
och sen så har jag supermycket plugg eftersom jag hart prov på Onsdag:(

Åhhhh.. jag vill bara att denna helg ska va över!! (Men gud orka den känslan) :(

Så nu tänker jag soooooova! ♥




Kommentarer
Renée :)

1. tackar

2. Yes de är en likadan soffa, vet inte varför dom skulle ha likadana.. menmen =P

3. Ni får komma över på fika/vin någon kväll!!!

2010-10-08 @ 07:34:52
URL: http://reneel.blogg.se/
Sofie- Ännu en Blondin♥

Usch vilken jobbig kännsla med stress det där :( Sov så sött! <3

2010-10-08 @ 23:28:04
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0