Vårt B-day party!

Igår hade jag och D en liten födelsedagsfest för alla närmsta vänner! Det blev tårta och champanje (mest skumpa och cider:P) Det va jättekul och alla va fulla och glada, det va fullt hus om man säger så! Innan festen började så va Ds kompisar tvungana att hitta på något kul med D så de färgade hans hår rött och sminkade honom supersnyggt! (Vi bytte roller eftersom jag tydligen är den dominanta i vårt förhållande:S)





Vi fick jättefina presenter! Tack allihoppa ♥

Haha men några av Ds kompisar tyckte att det va dags för knoddar tydligen:S Vilket det inte är än!!! Haha
(kommer fler bilder på presenterna)


Väldigt sent så drog vi in till stan och gick till Gardis där vi dansade och hade kul! Kvällen slutade däremot mindre roligt eftersom någon idiot stal Ankis väska och plockade Iphone och bankkort:(Väskan fick hon tillbaka senare)

Tack för en sjukt rolig födelsedagsfest! :D




Kommentarer
madde

sorry that i misst it :( KOM PÅ MIN 19ÅRS FEST!!!

2011-04-17 @ 19:53:36
URL: http://metalls.blogg.se/
sofie

Åh, det ser ut som om ni hafft jättekul ju! :) synd att jag jobba heeela helgen då.

Jo, det gick bra på arbetstinterjuven. känndes ok, han skulle höra av sig imorgoon ;) sååå spännande!

2011-04-19 @ 08:27:32
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0