Helgen!

I lördags va jag ganska så bakis :P haha (lite mycket rödvin kanske, men värt vartenda klunk). Endå så lyckades mamma dra med mig på en promenix på eftermiddagen och vi gick och kollade på en jätte loppis på Södermalm! :) Tillmiddag sen blev det KRABBA!!! älskar, så himmla gott:P

Idag så åkte jag till älsklings lägenhet, vi städade, plockade undan och sedan så kom mäklaren och sen va det visningsdags! :) det gick förhoppningsvis bra och imorgon är det en visning till sen så hoppas vi att lägenheten får en ny lycklig ägare!!! Under visningen så gick jag och älskling ut och åt på bästastade Hamburger Prinsen, supergoda hammburgare och så mycket mat :P haha


Haha erkänn att det ser himmla gott ut!?




Kommentarer
madeleine

NIIIIIIIIIIIIICE :D GE MIG!

2011-08-28 @ 19:00:59
URL: http://metalls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0