Lördagsmys

Igår så åkte jag och D till bromma för att gå på XXL (som btw inte va någon bra butik). Jag ville shoppa lite mer än honom och vi blev lite småsura på varandra :( Hittade iaf ett supersnyggt solglasögonfodral och en nyckelhämngare/påminelsetavla! :) Åkte hem och käkade tidig lunch och sedan åkte jag till Lidingö!

Jag och E kollade på melodifestlivalen och spelade monopol surfstränder istället för gator (A va hos en kompis och J hade somnat under bordet tidigt) Vi hade jättemysigt lördagsmys:D När E äntligen laggt sig så vaknar J och va uppe till föräldrarna kom mitt i natten:S Gud vad jag va trött hahaha

Vaknade vi 11 idag! Ska verkligen sova ut på helgerna nu så jag är utvilad till veckan!

Nyckelhängaren/anslagstavlan eller vad man ska kalla den :S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0