Alle åker till Australien!


Idag åker Alexandra till Australien! :) Hon ska va där i 5 månader dvs fram till sommar! Lite avvis är man ju!
Jag vill också åka till Australien men det frå bli en annan gång! Hela familjen verkade vara lite ledssna över att hon åker  och det är klart att man är det eftersom det är en familjemedlem som åker bort en längre tid och att man inte kommer att ses lika ofta! Men jag är glad för hennes skulle! Coolt att åka till Australien och det kommer säkert bli ett äventyr för henne och hon kommer ha det superbra!

Plus att eftersom vi har delat rum så har vi glidit ifrån varandra lite efterosm det blir för mkt att dela rum liksom så nu kanske den blir lite bättre när vi inte bor så nära på varandra!

Iaf så är det klart att jag kommer att sakna henne! ♥

 




Kommentarer
madde

JAG VILL OXÅ DIT

2011-02-04 @ 19:20:51
URL: http://metalls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0