Madde gäst bloggar :D

HALLÅ, alla heta pumpkins! Jag har aldrig gäst bloggat förut och jag måste säga att de känns mycke roligare än att skriva i min egna gamla blogg. (Även fast den är världens bästa ;)) Hahah. Så Ska jag berätta saker ni inte vet om viccy?! Nej de ska jag inte... Men ni som inte förståt ska veta att viccy är riktigt noggran. Jag brukar alltid tycka att hon är för noggran och att de är onödigt att allt ska va i ordning och de ska va rent och fint och sånt, jag är den exakta motsatsen. men när jag tänker på de så borde jag va mer som hon. Mitt rum ser ut som en uteliggares park bänk, medans viccys rum är renare och frächare än ett sjukhus! 

Ja, vet inte vad jag mer ska säga, så hej hopp gummi snopp!


Jag önskar att jag va mer som viccy! // madde







Kommentarer
madde

snygg syrra du har ;) hahaha

2011-07-21 @ 15:42:51
URL: http://metalls.blogg.se/
Anonym

haha jag vet! ;)

2011-07-25 @ 15:26:57
URL: http://wishy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0