Pictures från festen i helgen!

Mådde lagon bra imorse när jag vaknade! Blev inte så många timmars sömn.. först så stressade jag runt hela dagen med fullt hus på landet, ca 50 vänner och grannar! Sedan så va jag ganska så packad samtidigt som typ 10 ungar stod runt mig och madde och drog i oss :P haha lite dagis:S men roligt va det iaf och full rulle hela dagen med massa aktiviteter och fint väder!

Som vanligt så blev det ganska så många bilder på min kamera eftersom Maddis och jag använder den flitigt :P









P.S Bilderna får INTE kopieras utan tillåtelse! ©opyright wishy.blogg.se



Kommentarer
alexandra

vilka ar det blonda tjejerna som jag inte kanner igen..?

2011-07-04 @ 05:24:00
URL: http://allisanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0