12.Juni.2011

Igår kväll så jobbade jag sen och stannade äben över natten och jobbade några timmar imorse! :) Hade glömt mina allergi ögondroppar och nässpray så jag har haft ont i ögonen som kliat och runnit över natten och blev väckt tidigt imorse dock med en gullig gram av minstingen :D Va hemma vid 11 idag och jag är sjukt trött! Håller på att tvätta och packa det sista inför imorgondagen då vi drar tidigt till Grekland!

Usch hatar verkligen att vara allerigisk mot pollen det är så himmla jobbigt och i år är den helt hemsk.. känns som om man får i sig gift och att man typ är förkyld hela tiden fast man inte mår dåligt i kroppen och huvudet!

Tur att det troligtvis INTE finns massa pollen i Grekland! :D

XOXO





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0