Home

Hej alla glada!

Nu va man hemma igen efter en vecka i Grekland! Vi har nästan rest hela dagen, konstigt att imorse så vaknade man upp i Grekland men nu är man hemma:)
Jag har iaf haft det superskön och superkul och det va verkligen skönt att komma iväg en vecka! :) Har pratat massa magaluf och Grekland med maddis nu när jag kom hem och är supertrött och ska väl gå och lägga mig inte allt för sent ikväll!

Två bilder från första dagen :) Lite färg har vi iaf fått under veckan!


Bilderna lägger jag upp imorgon eftersom det är ganska så många och så finns det lite andra bilder som är på de andra 3kamerorna som kan vara roliga att lägga upp!!

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0