Jobb och Gröna Lund

Gårdagen började med att jag försov mig och fick skynda mig ut till Lidingö för att jobba! Sen blev det jobb hela dagen i värmen! Blev sent men när jag äntligen slutat så möte jag upp Dannie och vi tog en KaffeColer och satt i solen och pratade! Sen blev det en promenad och Dannie fick syn på Gröna Lund!

Dannie kom på lite spontant att vi skulle åka dit och kolla lite! :) Väl där så blev vi sugna på att åka lite eftersom båda älskar karuseller! haha så vi köpte varsit åkband och åkte Nya Twister, Insane, Vilda Musen, Jetline, flygande Mattan och Kvasten :)

Sjukt kul va det och mycket skratt blev det! :) ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0