HIMLA

Idag har jag och Mamma cyklat och shoppat på HIMLA outlet som va öppet idag:) Dom har jättefina inredningssaker och både jag och mamma fyndade lite:) De här sakerna köpte jag.

- En ugnsform
- Mjölkkanna till mjölk, juice, vin eller kanske blommor
- Tre ljusstakar
- Två kökshandukar i Linne
- 4st blåa tyg servetter för "finare middag"

Älskar mjölkkannan som ser ut som ett mjölkpaket haha Ljusstakarna är inspererade från ishotelet och orginalpriset ca 80kr/st men jag betalade bara 10kr styck! fynd:P



Kommentarer
renee :)

Fiint! :) vi har också en liknande kanna fast lite mindre.. :) dom e coola!

2011-05-14 @ 00:20:32
URL: http://reneel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0