Go kväll bloggen, Madde här!

Hallo hallo! Madde här, viccys enormt snygga lilla syster! Hahah, jag är extremt självgod också för er som inte vet vem jag är.. Nejrå skojar bara med er! Tänkte blogga lite åt viccy eftersom hon behöver sova. Tro mig ingen gillar den trötta viccy och den hungriga viccy är ännu värre! ;) Men helt ärligt hon blir typ liiite roligare då, när hon är trött och hungrig blir hon liksom flummig och så börjar hon driva sådär sjukt roligt om massa saker och fler gånger har jag hållit på att kissa på mig!


- Kommer ihåg den här kvällen som om de va igår! Tog kort på viccy som höll på att sätta på sig strump byxorna och hon sa "Neeej vänta så posar jag!!!!!!"



Posaren...

Sen tog vi en bild tillsammans, vackra eller hur?




Kommentarer
madde

Hhaha looove it!

2011-11-03 @ 16:11:02
URL: http://metalls.blogg.se/
madde

Hhaha looove it!

2011-11-03 @ 16:11:31
URL: http://metalls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0