OMG-Mitt första hål!

I Fredags så hade jag mitt första HÅL I MIN TAND! Som jag var tvungen att laga:( Så jag fick för första gången själv känna på hur det var att få sprutaX2 och borra bort mott första hål i en tand! :( haha jag känner mig så dålig!

Men det är väl bra att pröva på egentligen men det ska inte upprepas! :( jag är supernoga med mina tänder (tandborstning morgon och kväll + tandtråd varje dag) Troligtvis så har det här hålet började för länge sedan.. när jag inte var lika duktig som jag är idag! :S







Kommentarer
Pelle

Hej!

Aj hoppas det inte gjorde allt för ont att laga eller blev jätte dyrt? Det var bara ett litet hål?

Kanske nyttig att ha den erfarenheten så du vet vad du utsätter dina patienter för.

Trevlig helg.

2012-08-18 @ 15:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0